FAQ – Často kladené otázky

 

Jak mám postupovat při vytváření objednávky?

Dostupnost je u produktu znázorněna zeleným znakem košíku „koupit“– tehdy je zboží skladem a můžete si ho objednat. Zboží označené jako „Na objednávku“ objednáváme u našich dodavatelů, dobu dodání si můžete ověřit telefonicky nebo přes livechat našeho e-shopu.

  • Klikněte na ikonu „Vložit do košíku“ – a zboží automaticky „přiletí“ do košíku.
  • Chcete-li pokračovat v nákupu, zvolte tuto možnost kliknutím na daný odkaz „Pokračovat v nákupu“.
  • Když chcete objednávku dokončit, klikněte na ikonu „Pokladna“. Na ploše uvidíte obsah Vašeho košíku, kde ještě můžete změnit počty vybraných produktů, případně něco z košíku odstranit. Vyčíslena bude i celková částka, kterou budete platit za zboží spolu s dopravou.
  • Vyplňte v objednacím formuláři doručovací údaje.
  • Pokud jste náš registrovaný zákazník a máte slevový kód, přidejte ho do kolonky „Kupóny – Slevový kód“
  • Vyberte si způsob doručení a platby.
  • Ještě jednou si zkontrolujte Vaše údaje a objednávku, zda jste vyplnili všechna potřebná políčka označená červenou hvězdičkou. Na závěr potvrďte souhlas s obchodními podmínkami.
  • Po vyplnění svých údajů si můžete jedním kliknutím vytvořit účet a využít tak výhody registrovaného zákazníka.
  • Po vyplnění údajů klikněte na ikonu „Další krok“.
  • Před posledním krokem ještě můžete upravit způsob platby kliknutím na ikonu „Změnit způsob platby“. Vaši objednávku potvrdíte kliknutím na „ODESLAT objednávku“.
  • Pokud byla objednávka správně vytvořena, po několika sekundách dostanete od nás informační e-mail.
  • Pokud byste při vytváření objednávky měli nějaký problém, můžete nás kontaktovat telefonicky, e-mailem nebo přes službu Livechat přímo na našem e-shopu (najdete nás v pravém dolním rohu). Rádi Vám pomůžeme.

 

Kolik stojí doprava/poštovné?

Objednané zboží odesíláme kurýrem. Cena přepravy závisí na celkové ceně objednávky a hmotnosti objednaného zboží. U objednávek nad 999 Kč je poštovné při dopravě kurýrem zdarma. Cenu za dopravu uvidíte, jakmile zboží vložíte do košíku a najedete na něj kurzorem. Na vybraná balení krmiv nabízíme dopravu zdarma bez ohledu na hmotnost a cenu produktu.

Doprava zdarma se vztahuje na objednávky v hodnotě nad 999 Kč, které neobsahují specifický produkt. Specifické produkty vyžadují dodatečné balení a dopravu (např. nadměrné rozměry, křehké a těžké).

Jak mohu zaplatit?

Nabízíme Vám 4 možnosti platby za zboží:

  • Platba při doručení, resp. převzetí/Dobírka – za zboží zaplatíte v hotovosti nebo kartou při jeho přebírání.
  • Platba převodem na náš účet ve Fio bance – bezhotovostní platba, zboží Vám bude odesláno po uhrazení.
  • Platba prostřednictvím PayPal – bezpečná platba přes PayPal účet nebo platební kartou.
  • Platba platební kartou přes WebPay.

 

Do kolika dní mi bude zboží doručeno?

Pokud si objednávku vytvoříte v pracovní den do 11:00 hod., zásilka Vám bude vyexpedována ještě v ten den. Objednávky přijaté po 11:00 a o víkendech jsou vyřizovány až následující pracovní den. Dodací doba kurýrem je standardně 24–48 hodin od odeslání zásilky z našeho skladu. Pokud Vám zboží v tomto termínu nepřijde, neváhejte nás kontaktovat, poskytneme Vám podací číslo zásilky.

Jak postupovat při reklamaci zboží?

Reklamace vyřizujeme do 30 dní. Na zboží se vztahuje záruční doba 24 měsíců ve smyslu platných právních předpisů (pokud není uvedeno jinak).

Návod při reklamaci zboží:

  • Zboží i s kopií faktury a průvodním dopisem nám zašlete doporučeně (ne na dobírku). Zboží můžete zaslat na adresu:
  • abc-zoo s.r.o., P. O. BOX 44, 69507 Hodonín, Česká republika,
  • nebo přímo na adresu skladu společnosti abc-zoo s. r. o., Nižné Kapustníky 2, 040 12 Košice, Slovenská republika.
  • Pokud zašlete reklamované zboží na adresu ve Slovenské republice, vrácení či výměna bude vyřešena rychleji.
  • V průvodním dopise uveďte důvody reklamace.
  • Zboží je třeba zaslat k nám v neporušeném stavu, včetně kompletního příslušenství, pokud je to možné, v původním obalu.
  • Zboží, které chcete reklamovat můžete zaslat do depa na území České republiky nebo přímo do sídla společnosti

Jak postupovat při vrácení zboží?

Kupující je povinen vrátit zboží v neporušeném stavu a hodnotě, v jaké zboží převzal, včetně kompletního příslušenství a pokud možno v původním obalu. Zboží je možné vrátit do 14 dnů od doručení zboží. Je třeba zaslat jej spolu s kopií faktury, doporučujeme doporučeně, (ne na dobírku) na adresu:

  • abc-zoo s.r.o., P. O. BOX 44, 69507 Hodonín, Česká republika.
  • nebo přímo na adresu skladu společnosti abc-zoo s. r. o., Nižné Kapustníky 2, 040 12 Košice, Slovenská republika.
  • Pokud zašlete  zboží na adresu ve Slovenské republice, vrácení bude vyřešené rychleji.

V průvodním dopisu nebo na kopii faktury je třeba uvést číslo bankovního účtu za účelem vrácení peněz.

Formulář na vrácení zboží naleznete zde: vf_odstoupeni_od_smlouvy_cs.docx

 

Mohu při vrácení/výměně zboží vrátit pouze část objednávky?

Ano, můžete vrátit i část objednávky. Pokud ji chcete vrátit, zašleme Vám zpět peníze. Pokud si chcete namísto ní vybrat jiné zboží, vrátíme Vám případný rozdíl mezi částkou nového a vráceného zboží.

  

Kdy bude vyprodaný výrobek opět skladem?

Naše stránka je denně aktualizována. Doporučujeme Vám ji sledovat, případně si nastavit notifikaci e-mailem, kterým Vás po naskladnění okamžitě upozorníme na dostupnost žádaného produktu.

 

Kde si mohu uložit své oblíbené produkty?

Pod každým produktem najdete ikonu srdíčko. Kliknutím na něj si produkt uložíte mezi oblíbené, které budete mít přístupné v účtu, resp. na horní liště vlevo od košíku.

Jak se mohu stát členem abcclub? 

Vytvořte si zákaznický účet na našem e-shopu a nakupte v libovolné hodnotě. Tím si automaticky trvale odemknete úroveň Silver.

Je členství zpoplatněné?

Ne, členství v abcclub je bezplatné a jeho úrovně závisí výlučně na vašem nákupním chování.

Jak se sbírají body?  

Za každé utracené 25 kč získáte 1 bod (poplatky za dopravu a dobírku se nezapočítávají).

Jak dlouho jsou body platné?

Platnost bodů je 365 dní.

Kde si mohu uplatnit body z objednávek?

Body můžete uplatnit již v 1. kroku košíku, pokud jste přihlášeni ve svém účtu, nebo ve 3. kroku, pokud se přihlásíte během objednávky.

Jak zjistím, kolik mám bodů?

Počet bodů a historii objednávek najdete ve svém zákaznickém účtu.

Kdy mi budou připsány body za objednávku?

Body se připíší 15 dní po vytvoření objednávky.

Pokud si objednám bez přihlášení, získám body?

Ne, body a výhody mohou sbírat a využívat pouze přihlášení členové abcclub.

Na které produkty mohu uplatnit nasbírané body?

Body můžete využít na produkty označené štítkem „abcclub.“ Dostupnost produktů závisí na úrovni (Silver, Gold, Platinum) a mění se denně. 

Co znamená „nákupní kompas“ a jak ho využiji?

Nákupní kompas vám pomůže rychle najít produkty pro vašeho mazlíčka podle vašeho vyplněného profilu. Tento filtr je přizpůsoben vašim preferencím a najdete ho v každé produktové kategorii.

Jak funguje úroveň GOLD a PLATINUM?

Gold získáte automaticky při nákupech nad 1900 kč za 90 dní a Platinum při nákupech nad 5100 kč za stejné období. Úrovně jsou platné 90 dní a po jejich uplynutí se automaticky prodlouží, pokud znovu splníte podmínky. V opačném případě přecházíte na nižší úroveň.

Jaké výhody mi přinese dosažení vyšší úrovně věrnosti?

Úrovně Gold a Platinum nabízejí různé výhody, včetně slev na dopravu, expresního doručení a slev na vybrané produkty.

Počítá se do hodnoty na změnu úrovně profilu celková suma objednávky nebo jen suma za produkty?

Do hodnoty se počítají pouze produkty. Poplatky za dopravu a dobírku se nezapočítávají.

Co se stane s mými body, pokud objednávku nepřevezmu, stornuji nebo vrátím?

Body se nevrátí, pokud objednávku nepřevezmete, stornujete nebo vrátíte. Při částečném vrácení si ponecháte body za produkty, které jste si nechali.

Co se stane s mými body, pokud si zruším členství v abcclub?

Po zrušení členství se body storují a není možné je převést na jiný účet.

Zruší se moje členství, pokud nechci odebírat newsletter?

Ano, členství je vázáno na odběr newsletteru, prostřednictvím kterého vás informujeme o změnách a vašich výhodách v abcclub.

Mohu zrušit své členství v abcclub?

Ano, pro zrušení členství nás kontaktujte na podpora_cz@abc-zoo.cz a do 24 hodin ho deaktivujeme.


DomůDomů