FAQ – Často kladené otázky
Jak mám postupovat při vytváření objednávky?
Dostupnost je u produktu znázorněna zeleným znakem košíku „koupit“– tehdy je zboží skladem a můžete si ho objednat. Zboží označené jako „Na objednávku“ objednáváme u našich dodavatelů, dobu dodání si můžete ověřit telefonicky nebo přes livechat našeho e-shopu.
Kolik stojí doprava/poštovné?
Objednané zboží odesíláme kurýrem. Cena přepravy závisí na celkové ceně objednávky a hmotnosti objednaného zboží. U objednávek nad 999 Kč je poštovné při dopravě kurýrem zdarma. Cenu za dopravu uvidíte, jakmile zboží vložíte do košíku a najedete na něj kurzorem. Na vybraná balení krmiv nabízíme dopravu zdarma bez ohledu na hmotnost a cenu produktu.Doprava zdarma se vztahuje na objednávky v hodnotě nad 999 Kč, které neobsahují specifický produkt. Specifické produkty vyžadují dodatečné balení a dopravu (např. nadměrné rozměry, křehké a těžké).
Jak mohu zaplatit?
Nabízíme Vám 4 možnosti platby za zboží:
Do kolika dní mi bude zboží doručeno?
Pokud si objednávku vytvoříte v pracovní den do 11:00 hod., zásilka Vám bude vyexpedována ještě v ten den. Objednávky přijaté po 11:00 a o víkendech jsou vyřizovány až následující pracovní den. Dodací doba kurýrem je standardně 24–48 hodin od odeslání zásilky z našeho skladu. Pokud Vám zboží v tomto termínu nepřijde, neváhejte nás kontaktovat, poskytneme Vám podací číslo zásilky.
Jak postupovat při reklamaci zboží?
Reklamace vyřizujeme do 30 dní. Na zboží se vztahuje záruční doba 24 měsíců ve smyslu platných právních předpisů (pokud není uvedeno jinak).
Návod při reklamaci zboží:
Jak postupovat při vrácení zboží?
Kupující je povinen vrátit zboží v neporušeném stavu a hodnotě, v jaké zboží převzal, včetně kompletního příslušenství a pokud možno v původním obalu. Zboží je možné vrátit do 14 dnů od doručení zboží. Je třeba zaslat jej spolu s kopií faktury, doporučujeme doporučeně, (ne na dobírku) na adresu:
V průvodním dopisu nebo na kopii faktury je třeba uvést číslo bankovního účtu za účelem vrácení peněz.
Formulář na vrácení zboží naleznete zde: vf_odstoupeni_od_smlouvy_cs.docx
Mohu při vrácení/výměně zboží vrátit pouze část objednávky?
Ano, můžete vrátit i část objednávky. Pokud ji chcete vrátit, zašleme Vám zpět peníze. Pokud si chcete namísto ní vybrat jiné zboží, vrátíme Vám případný rozdíl mezi částkou nového a vráceného zboží.
Kdy bude vyprodaný výrobek opět skladem?
Naše stránka je denně aktualizována. Doporučujeme Vám ji sledovat, případně si nastavit notifikaci e-mailem, kterým Vás po naskladnění okamžitě upozorníme na dostupnost žádaného produktu.
Kde si mohu uložit své oblíbené produkty?
Pod každým produktem najdete ikonu srdíčko. Kliknutím na něj si produkt uložíte mezi oblíbené, které budete mít přístupné v účtu, resp. na horní liště vlevo od košíku.
Jak se mohu stát členem abcclub?
Vytvořte si zákaznický účet na našem e-shopu a nakupte v libovolné hodnotě. Tím si automaticky trvale odemknete úroveň Silver.
Je členství zpoplatněné?
Ne, členství v abcclub je bezplatné a jeho úrovně závisí výlučně na vašem nákupním chování.
Jak se sbírají body?
Za každé utracené 25 kč získáte 1 bod (poplatky za dopravu a dobírku se nezapočítávají).
Jak dlouho jsou body platné?
Platnost bodů je 365 dní.
Kde si mohu uplatnit body z objednávek?
Body můžete uplatnit již v 1. kroku košíku, pokud jste přihlášeni ve svém účtu, nebo ve 3. kroku, pokud se přihlásíte během objednávky.
Jak zjistím, kolik mám bodů?
Počet bodů a historii objednávek najdete ve svém zákaznickém účtu.
Kdy mi budou připsány body za objednávku?
Body se připíší 15 dní po vytvoření objednávky.
Pokud si objednám bez přihlášení, získám body?
Ne, body a výhody mohou sbírat a využívat pouze přihlášení členové abcclub.
Na které produkty mohu uplatnit nasbírané body?
Body můžete využít na produkty označené štítkem „abcclub.“ Dostupnost produktů závisí na úrovni (Silver, Gold, Platinum) a mění se denně.
Co znamená „nákupní kompas“ a jak ho využiji?
Nákupní kompas vám pomůže rychle najít produkty pro vašeho mazlíčka podle vašeho vyplněného profilu. Tento filtr je přizpůsoben vašim preferencím a najdete ho v každé produktové kategorii.
Jak funguje úroveň GOLD a PLATINUM?
Gold získáte automaticky při nákupech nad 1900 kč za 90 dní a Platinum při nákupech nad 5100 kč za stejné období. Úrovně jsou platné 90 dní a po jejich uplynutí se automaticky prodlouží, pokud znovu splníte podmínky. V opačném případě přecházíte na nižší úroveň.
Jaké výhody mi přinese dosažení vyšší úrovně věrnosti?
Úrovně Gold a Platinum nabízejí různé výhody, včetně slev na dopravu, expresního doručení a slev na vybrané produkty.
Počítá se do hodnoty na změnu úrovně profilu celková suma objednávky nebo jen suma za produkty?
Do hodnoty se počítají pouze produkty. Poplatky za dopravu a dobírku se nezapočítávají.
Co se stane s mými body, pokud objednávku nepřevezmu, stornuji nebo vrátím?
Body se nevrátí, pokud objednávku nepřevezmete, stornujete nebo vrátíte. Při částečném vrácení si ponecháte body za produkty, které jste si nechali.
Co se stane s mými body, pokud si zruším členství v abcclub?
Po zrušení členství se body storují a není možné je převést na jiný účet.
Zruší se moje členství, pokud nechci odebírat newsletter?
Ano, členství je vázáno na odběr newsletteru, prostřednictvím kterého vás informujeme o změnách a vašich výhodách v abcclub.
Mohu zrušit své členství v abcclub?
Ano, pro zrušení členství nás kontaktujte na podpora_cz@abc-zoo.cz a do 24 hodin ho deaktivujeme.
Domů