Všeobecné obchodní podmínky

 

VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující (zákazník) potvrzením objednávky potvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodání zboží. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí uvedenými obchodními podmínkami, vyplývajícími z  občanského zákoníku a jsou pro obě strany závazné. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto obchodních podmínek.

Faktura

Doklad o nákupu je kdykoli k dispozici v elektronické podobě. Kupující má přístup k faktuře ve svém registrovaném účtu v našem e-shopu. Také po každém nákupu zasíláme potřebné doklady na e-mailovou adresu zákazníka, kterou zadal při objednávce.

OBJEDNÁVKA ZBOŽÍ

Nabízíme Vám možnost online nákupu přímo z pohodlí Vašeho domova. Náš e-shop je otevřen 24 hodin denně pro elektronické objednávky. Obsluha e-shopu je k dispozici denně od 8:00 do 16:00. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, e-mailem nebo písemně na naší adrese. 
Předmětem smlouvy je zboží uvedené v objednávce. Rozměry, barva a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných médiích jsou údaji nezávaznými a vychází z údajů výrobců. Zavazujeme se svým zákazníkům dodávat pouze zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi nebo vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží. Podmínkou pro naplnění platnosti vaší elektronické objednávky je vyplnění všech požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva následně vzniká dodaním zboží. V jednotlivých, hlavně cenově náročnějších případech, si prodávající pro vznik smlouvy vyhrazuje právo na potvrzení objednávky telefonicky a uhrazení finanční zálohy kupujícím. V případe, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzů zahraniční měny nebo ke změně ceny nebo dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme v případě, že výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu, popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu. Při jakékoliv změně produktu nebo ceny budeme zákazníka kontaktovat a informovat.

ZPŮSOB DODÁNÍ A DOBA DODÁNÍ

Zboží zasíláme kurýrní službou PPL. Průměrná doba dodání zboží se pohybuje v rozmezí 24 - 48 hodin od odeslání objednávky naší společností, není-li uvedeno jinak. U zboží, které není skladem, Vás předem upozorníme e-mailem nebo telefonicky na změnu termínu dodání Vašeho zboží. Objednávku je možné telefonicky nebo e-mailem stornovat, popřípadě upravit.

Dodací podmínky - jsou součástí obchodních podmínek a naleznete je na přiloženém odkazu https://abc-zoo.cz/informace/3-dodaci-podminky

Věrnostní program - Věrnostní body budou připsány 15. den po odeslání zásilky (z důvodu možnosti vrácení zboží bez udání důvodu do 14 dnů).
Body jsou platné 365 dní od data jejich připsání na účet zákazníka.

CENY ZBOŽÍ

Ceny uvedené v našem internetovém obchodě jsou platné v čase objednání zboží. Vyhrazujeme si právo tiskových chyb a změny cen, v případě změny kurzů měn, při výrazném nárůstu inflace nebo při výrazných změnách dodavatelských podmínek od výrobců. Při jakékoliv změně ceny produktu budeme zákazníka kontaktovat a informovat. Zboží bude odesláno až s jeho souhlasem.

Dokladem o prodeji je faktura. Faktura je po odeslání zásilky dostupná v elektronické formě jako soubor PDF přímo ve Vašem účtu po přihlášení,  může být zaslána na e-mail zákazníka v elektronické podobě, nebo je připojena ke každé zásilce. Faktura slouží zároveň jako dodací a záruční list.

 

Výběr plateb ABC-ZOO.cz a SHOPAKVA.CZ

  • Za zboží platíte až při přebírání zásilky při výběru platby dobírkou.
  • Za zboží můžete zaplatit předem převodem na náš účet ve Fio bance. Zboží je zasláno až po přijetí platby na náš účet.
  • Pokud máte PayPal účet, vyberte si způsob platby PAYPAL. Při platbě prostřednictvím Paypal Vám bude účtován poplatek ve výši 3 %.
  • Zaplatit můžete i platební kartou přes Webpay.
  • Způsob platby si vybíráte při samotné objednávce.

 

 

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

Kupující soukromá osoba /bez přiděleného IČ/ má podle zákona č.102/2014 právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.

Kupující je povinen vrátit zboží v neporušeném stavu a v hodnotě, v jaké zboží převzal, včetně kompletního příslušenství, a pokud je možné, v původním obalu.

  • Zboží je třeba zaslat spolu s dokladem o nákupu.
  • Zboží nezasílejte na dobírku. V případě zaslání zboží na dobírku nedojde k jeho převzetí.
  • Při zasílání zboží neručíme za případnou ztrátu zboží na cestě k nám – je povinností zákazníka zboží zabalit tak, aby nedošlo při přepravě k jeho poškození.

Kupující je povinen uhradit nezbytné náklady spojené s vrácením zboží v případě, že vrací zboží, které je bez vady.

 

Pokud bylo zákazníku doručeno poškozené / jiný druh / jiná velikost zboží (tj. došlo k pochybení z naší strany), zákazníkovi budou uhrazeny také poštovní náklady.

Při vrácení kompletního zboží je prodávající povinen vrátit spotřebiteli všechny platby, včetně nákladů na dopravu.

Prodávající však není povinen uhradit spotřebiteli dodatečné náklady na dopravu, pokud si kupující zvolil jiný způsob doručení, než je nejlevnější běžný způsob doručení nabízený prodávajícím.

Nejlevnější běžný způsob doručení nabízený naší společností je zaslání kurýrem IN TIME.

Při odstoupení od smlouvy náklady na vrácení zboží nese spotřebitel.

Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží, peníze za zboží vrátíme nejpozději do 14 dnů od doručení informace o odeslání zboží nebo po přijetí zboží.

 

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že kupující uvedl na objednávce nepravdivé nebo zavádějící osobní údaje nebo se zboží nevyrábí, nedodává anebo se výrazně změnila jeho cena. V tomto případě budeme okamžitě informovat kupujícího za účelem domluvení dalšího řešení objednávky. Ke každé objednávce přistupujeme individuálně se snahou maximálně vyjít vstříc kupujícímu.

 

ZÁRUČNÍ DOBA

Na zboží se vztahuje záruční doba 24 měsíců. V případě, že záruka poskytovaná výrobcem je delší, než zákonná záruka, platí delší záruční doba. Posuzování vad zboží je podle platných právních předpisů, norem a ustanovení, které nejsou v rozporu s platným právním řádem České republiky. Záruční doba začíná běžet převzetím doručeného zboží kupujícím. Doklad o koupi slouží zároveň jako záruční list pro pozdější možnou reklamaci.


Záruka se vztahuje jenom na výrobní vady, nevztahuje se na vady zapříčiněné nesprávným a nešetrným používáním výrobku, popřípadě přirozeným opotřebováním  výrobku. Za vady zapříčiněné přepravcem nenese prodávající odpovědnost.

 

POSTUP PŘI ZASÍLÁNÍ REKLAMACÍ

Reklamaci si kupující uplatňuje zasláním zboží na adresu: abc-zoo s.r.o., Nižné Kapustníky 2, 04012 Košice, Slovenská republika. Zboží může kupující zaslat i na adresu: abc-zoo s.r.o., P. O. BOX 44, 69507 Hodonín, Česká republika. Pokud kupující zašle zboží k reklamaci na adresu: abc-zoo s.r.o., P. O. BOX 44, 69507 Hodonín, Česká republika, reklamační doba může být prodloužena o dobu přeposílání zboží z České republiky na Slovensko. Zboží zašlete na adresu s oznámením o reklamaci, které musí obsahovat: důvod reklamace, Vaše jméno, adresu, e-mail, telefonní číslo a doklad o nákupu (fakturu, resp. její kopii).

 

Zboží musí vyhovovat následujícím podmínkám:

  • Zboží musí být kompletní.
  • Zboží je třeba zaslat spolu s dokladem o nákupu.
  • Zboží nezasílejte na dobírku. V případě zaslání zboží na dobírku nedojde k jeho převzetí.
  • Při zasílání zboží neručíme za případnou ztrátu zboží na cestě k nám – je povinností zákazníka zboží zabalit tak, aby nedošlo při přepravě k jeho poškození.
 

MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÉHO SPORU

  • Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši e-mailovou adresu podpora_cz@abc-zoo.cz .
  • Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
  • Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.
  • U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .
  • Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
  • Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
  • Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na e-mailovou adresu adr@mpo.cz.
  • V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
  • Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

 

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

 

Společnost abc-zoo s.r.o. (Starozagorská 6, 040 23 Košice, IČO: 47508795) osobní údaje zpracovává zákonným způsobem, spravedlivě a transparentně, ke konkrétně určeným, výslovně uvedeným a legitimním účelům, v přiměřeném, relevantním a omezeném rozsahu, správně a podle potřeby aktualizované, ve formě umožňující identifikaci nejdéle do doby, kdy je to potřebné pro účely, ke kterým se osobní údaje zpracovávají a způsobem zaručujícím přiměřenou bezpečnost osobních údajů, včetně ochrany před neoprávněným nebo nezákonným zpracováním a náhodnou ztrátou, zničením nebo poškozením.

 

Základní pojmy týkající se ochrany osobních údajů

 

  1. „osobní údaje“ jsou jakékoli informace týkající se identifikované nebo identifikovatelné fyzické osoby (dále jen „dotčená osoba“); identifikovatelná fyzická osoba je osoba, kterou lze identifikovat přímo nebo nepřímo, zejména odkazem na identifikátor, jako je jméno, identifikační číslo, lokalizační údaje, online identifikátor, nebo odkazem na jeden či několik prvků, které jsou specifické pro fyzickou, fyziologickou, genetickou, mentální, ekonomickou, kulturní nebo sociální identitu této fyzické osoby;
  2. „zpracovávání“ je operace nebo soubor operací s osobními údaji nebo soubory osobních údajů, například získávání, zaznamenávání, uspořádávání, strukturování, uchovávání, přepracovávání nebo změna, vyhledávání, prohlížení, využívání, poskytování přenosem, šířením nebo poskytování jiným  způsobem, přeskupování nebo kombinování, omezení, vymazání nebo likvidace, bez ohledu na to, zda se provádějí automatizovanými nebo neautomatizovanými prostředky;
  3. „profilování“ je jakákoli forma automatizovaného zpracovávání osobních údajů, které sestává z použití těchto osobních údajů k vyhodnocení určitých osobních aspektů týkajících se fyzické osoby, především analýzy nebo předvídání aspektů dotčené fyzické osoby souvisejících s výkonností v práci, majetkovými poměry, zdravím, osobními preferencemi, zájmy, spolehlivostí, chováním, polohou nebo pohybem;
  4. „pseudonymizace“ je zpracovávání osobních údajů takovým způsobem, aby osobní údaje již nebylo možné přiřadit konkrétní dotčené osobě bez použití dodatečných informací, pokud se takové dodatečné informace uchovávají odděleně a vztahují se k netechnickým a organizačním opatřením s cílem zajistit, aby osobní údaje nebyly přiřazeny identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě;
  5. „informační systém“ je jakýkoli uspořádaný soubor osobních údajů, které jsou přístupné podle určených kritérií, bez ohledu na to, zda jde o systém centralizovaný, decentralizovaný nebo distribuovaný na funkčním nebo geografickém základě;
  6. „provozovatel“ je fyzická nebo právnická osoba, orgán veřejné moci, agentura, nebo jiný subjekt, který sám nebo společně s jinými určí účely a prostředky zpracovávání osobních údajů; v případě, že se účely a prostředky tohoto zpracovávání stanovují dle práva Unie nebo dle práva členského státu, lze provozovatele nebo konkrétní kritéria pro jeho určení určit dle práva Unie nebo dle práva členského státu;
  7. „zprostředkovatel“ je fyzická nebo právnická osoba, orgán veřejné moci, agentura, nebo jiný subjekt, který zpracovává osobní údaje jménem provozovatele;
  8. „příjemce“ je fyzická nebo právnická osoba, orgán veřejné moci, agentura, nebo jiný subjekt, kterému se osobní údaje poskytují bez ohledu na to, zda je třetí stranou. Orgány veřejné moci, které mohou přijímat osobní údaje; 4.5.2016 L 119/33 Úřední věstník Evropské unie SK; v rámci konkrétního zjišťování v souladu s právem Unie nebo právem členského státu se však nepovažují za příjemce; zpracovávání uvedených údajů uvedenými orgány veřejné moci se uskutečňuje v souladu s uplatni­telnými pravidly ochrany údajů v závislosti na účelu zpracovávání;
  9. „třetí strana“ je fyzická nebo právnická osoba, orgán veřejné moci, agentura, nebo jiný subjekt než dotčená osoba, provozovatel, zprostředkovatel a osoby, které jsou na základě přímého pověření provozovatele nebo zprostřed­kovatele pověřeny zpracováváním osobních údajů; „souhlas dotčené osoby“ je jakýkoli svobodně daný, konkrétní, informovaný a jednoznačný projev vůle dotčené osoby, kterým formou prohlášení nebo jednoznačného potvrzujícího úkonu vyjadřuje souhlas se zpracováváním osobních údajů, které se jí týkají;
  10. „porušení ochrany osobních údajů“ je porušení bezpečnosti, které vede k náhodnému nebo nezákonnému zničení, ztrátě, změně, neoprávněnému poskytnutí osobních údajů, které se přenášejí, uchovávají nebo jinak zpracovávají, nebo neoprávněný přístup k nim;
  11. „údaje týkající se zdraví“ jsou osobní údaje týkající se fyzického nebo duševního zdraví fyzické osoby, včetně údajů o poskytování služeb zdravotní péče, kterými se odhalují informace o jejím zdravotním stavu;
  12. „hlavní provozovna“ je:
    1. jde-li o provozovatele s provozovnami ve více než jednom členském státě, místo jeho centrální správy v Unii s výjimkou případu, kdy se rozhodnutí o účelu a prostředcích zpracovávání osobních údajů přijímají v jiné provozovně provozovatele v Unii a tento jiný provoz má pravomoc prosadit provedení takovýchto rozhodnutí, přičemž se v takovém případě za hlavní provozovnu považuje provozovna, která takové rozhodnutí přijala;
    2. jde-li o zprostředkovatele s provozovnami ve více než jednom členském státě, místo jeho centrální správy v Unii, nebo, pokud zprostředkovatel nemá centrální správu v Unii, provozovna zprostředkovatele v Unii, ve které se v kontextu činností provozovny zprostředkovatele uskutečňují hlavní zpracovatelské činnosti, a to v rozsahu, ve kterém se na zprostředkovatele vztahují zvláštní povinnosti podle tohoto nařízení;
  13. „zástupce“ je fyzická nebo právnická osoba se sídlem v Unii, kterou provozovatel nebo zprostředkovatel písemně určil a která jej zastupuje, jde-li o jeho povinnosti podle tohoto nařízení;
  14. „podnik“ je fyzická nebo právnická osoba vykonávající hospodářskou činnost bez ohledu na její právní formu, včetně partnerství nebo sdružení, která pravidelně vykonávají hospodářskou činnost;
  15. „skupina podniků“ je řídící podnik a jím řízené podniky;
  16. „závazná vnitropodniková pravidla“ je politika ochrany osobních údajů, kterou dodržuje provozovatel nebo zprostředkovatel se sídlem na území členského státu pro účely přenosu nebo souborů přenosů osobních údajů provozovateli nebo zprostředkovateli v jedné nebo více třetích zemích v rámci skupiny podniků nebo podniků zapojených do společné hospodářské činnosti;
  17. „dozorčí orgán“ je nezávislý orgán veřejné moci zřízený členským státem;
  18. „dotčený dozorčí orgán“ je dozorčí orgán, jehož se zpracovávání osobních údajů týká, protože:
    1. provozovatel nebo zprostředkovatel má sídlo na území členského státu tohoto dozorčího orgánu;
    2. dotčené osoby s pobytem v členském státu tohoto dozorčího orgánu jsou podstatně ovlivněny nebo pravděpodobně budou podstatně ovlivněny zpracováváním; nebo
    3. stížnost byla podána k tomuto dozorčímu orgánu;
  19. „přeshraniční zpracovávání“ je buďto:
    1. zpracovávání osobních údajů, které se uskutečňuje v Unii v kontextu činností provozoven provozovatele nebo zprostředkovatele ve více než jednom členském státě, přičemž má provozovatel nebo zprostředkovatel sídlo ve více než jednom členském státě; nebo
    2. zpracovávání osobních údajů, které se uskutečňuje v Unii v kontextu činností jediné provozovny provozovatele nebo zprostředkovatele v Unii, ale které podstatně ovlivňuje nebo pravděpodobně podstatně ovlivní dotčené osoby ve více než jednom členském státě;
  20. „relevantní a odůvodněná námitka“ je námitka vůči návrhu rozhodnutí, zda došlo k porušení tohoto nařízení, nebo zda je plánováno opatření ve vztahu k provozovateli nebo zprostředkovateli v souladu s tímto nařízením, které musí jasně prokázat závažnost rizik, která představuje návrh rozhodnutí, jde-li o základní práva a svobody dotčených osob a případně volný pohyb osobních dat v rámci Unie;
  21. „mezinárodní organizace“ je organizace a její podřízené subjekty, které se řídí mezinárodním veřejným právem, nebo jakýkoli jiný subjekt, který byl zřízen dohodou mezi dvěma nebo více zeměmi nebo na základě takové dohody.

 

Zásady zpracování osobních údajů

 

Osobní údaje musí být:

  1. zpracovávány zákonným způsobem, spravedlivě a transparentně ve vztahu k dotčené osobě („zákonnost, sprave­dlnost a transparentnost“);
  2. získávány pro konkrétně určený, výslovně uvedený a legitimní účel a nesmí být dále zpracovávány způsobem, který není slučitelný s tímto účelem; další zpracovávání pro účely archivace ve veřejném zájmu, pro účely vědeckého nebo historického výzkumu či pro statistické účely;
  3. přiměřené, relevantní a v omezeném rozsahu, který je nezbytný vzhledem k účelu, pro který se zpracovávají („minimalizace údajů“);
  4. správně a podle potřeby aktualizovány; musí být přijata všechna potřebná opatření, aby bylo zajištěno, že se osobní údaje, které jsou nesprávné z hlediska účelu, ke kterému jsou zpracovávány, bezodkladně vymažou nebo opraví („správnost“); 4.5.2016 L 119/35 Úřední věstník Evropské unie SK (1) Směrnice Evropského parlamentu a Rady (EU) 2015/1535 (U. v. EU L 241, 17.9.2015, s. 1).
  5. uchovávány ve formě, která umožňuje identifikaci dotčených osob nejdéle do doby, kdy je to potřebné pro účely, ke kterým jsou osobní údaje zpracovávány; osobní údaje se mohou uchovávat déle, pokud budou zpracovávány výlučně pro účely archivace ve veřejném zájmu, pro účely vědeckého nebo historického výzkumu či pro statistické účely za předpokladu přijetí přiměřených technických a organizačních opatření vyžadovaných tímto nařízením k ochraně práv a svobod dotčených osob („minimalizace uchovávání“);
  6. zpracovávány způsobem, který zaručuje přiměřenou bezpečnost osobních údajů, včetně ochrany před neoprávněným nebo nezákonným zpracováváním a náhodnou ztrátou, zničením nebo poškozením, a to prostřednictvím přiměřených technických nebo organizačních opatření („integrita a důvěrnost“).

 

Práva a povinnosti kupujícího a prodávajícího

 

  1. Kupující je povinen uvádět při nákupu zboží a registraci uživatelského účtu pouze pravdivé, aktuální a přesné údaje. Registrovaný zákazník je povinen o změně těchto údajů bezodkladně informovat prodávajícího.
  2. Smluvní strany se dohodly, že kupující v případě, že je fyzickou osobou, je povinen oznámit prodávajícímu v objednávce své jméno a příjmení, adresu trvalého bydliště včetně PSČ, číslo telefonu a e-mailovou adresu.
  3. Smluvní strany se dohodly, že kupující v případě, že je právnickou osobou, je povinen oznámit prodávajícímu v objednávce své obchodní jméno, adresu sídla včetně PSČ, IČO, číslo telefonu a e-mailovou adresu.
  4. Osobní údaje kupujícího uvedené během registrace uživatelského účtu do obchodu jsou chráněny zákonem č. 122/2013 Z. z., o ochraně osobních údajů a o změně a doplnění některých zákonů ve znění pozdějších právních předpisů a zpracovávány prodávajícím výhradně k realizaci objednávek a pro marketingové účely.
  5. Kupující si může kdykoli zkontrolovat a změnit poskytnuté osobní údaje, jakož i zrušit svou registraci po svém přihlášení na internetové stránce elektronického obchodu v části Můj obchod → Vaše adresy nebo Vaše osobní údaje.
  6. Pro poskytnutí služeb e-shopu potřebuje prodávající znát určité osobní údaje kupujícího. Prodávající respektuje soukromí kupujícího, proto se snaží množství těchto údajů minimalizovat na ty nejnezbytnější. Všechny údaje jsou chráněny před zneužitím. Nakládání prodávajícího s osobními údaji plně podléhá zákonným normám a zákonu o ochraně osobních údajů.
  7. Všechny údaje o nákupech, reklamacích a dalších činnostech kupujícího v e-shopu prodávajícího mají důvěrný charakter a podléhají stejným bezpečnostním pravidlům jako nakládání s osobními údaji. Jakékoli údaje, které prodávající získá, chrání před zneužitím, neposkytuje je žádné třetí osobě kromě společností zajišťujících spediční služby a platební styk, které obdrží pouze nezbytné minimum informací potřebných k bezproblémovému vyřízení konkrétní objednávky. Všechny údaje slouží pouze ke kvalitnímu poskytování služeb prodávajícího.
  8. Kupující může zaškrtnutím příslušného políčka před odesláním objednávky vyjádřit svůj souhlas ve smyslu ust. § 11 odst. 1 zákona, aby prodávající zpracoval a uchovával jeho osobní údaje, zejména ty, které jsou uvedeny výše a/nebo které jsou potřebné při činnosti prodávajícího týkající se zasílání informací o nových produktech, slevách a akcích na nabízeném zboží, a zpracovával je ve všech svých informačních systémech, týkajících se zasílání informací o nových produktech, slevách a akcích na nabízeném zboží.
  9. Kupující uděluje prodávajícímu souhlas podle předchozího bodu těchto reklamačních a obchodních podmínek na dobu určitou do splnění účelu zpracovávání osobních údajů kupujícího. Prodávající po splnění účelu zpracovávání zajistí bezodkladně likvidaci osobních údajů kupujícího. Souhlas se zpracováním osobních údajů může kupující kdykoli odvolat písemnou formou. Souhlas zanikne ve lhůtě 1 měsíc od doručení odvolání souhlasu kupujícího prodávajícímu.
  10. Prodávající prohlašuje, že k jiným účelům, než je uvedeno v těchto obchodních a reklamačních podmínkách, bude získávat osobní údaje vždy zvlášť na základě souhlasu kupujícího a zároveň zajistí, aby se tyto osobní údaje zpracovávaly a využívaly výhradně způsobem, který odpovídá účelu, pro který byly shromážděny, a nebude je sdružovat s osobními údaji, které byly získány za účelem plnění kupní smlouvy.
  11. Při vytvoření uživatelského účtu vyjadřuje kupující souhlas s tím, že jeho jméno a e-mail bude prodávající využívat k zasílání informací o slevách, novinkách a dalších marketingových aktivitách. V každém takto zaslaném e-mailu může kupující najít návod, jak jednoduše zakázat prodávajícímu zasílání těchto reklamních e-mailů a newsletterů.
  12. Kupující má právo kdykoli písemně zaslat prodávajícímu změny nebo doplnění osobních údajů a rovněž také žádost o likvidaci osobních údajů, které byly prodávajícímu poskytnuty.
  13. Kupující užíváním internetového obchodu prodávajícího souhlasí s výše uvedenými pravidly a se shromažďováním a používáním osobních údajů.

 

abc-zoo s.r.o.

Starozagorská 6
04023 Košice
Slovenská republika

IČ DPH: SK2023929908

Orgán dozoru: Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), Inšpektorát SOI pre Košický kraj, Vrátna 3, 04001 Košice


DomůDomů