FAQ – Často kladené otázky
Jak mám postupovat při vytváření objednávky?
Dostupnost je u produktu znázorněna zeleným znakem košíku „koupit“– tehdy je zboží skladem a můžete si ho objednat. Zboží označené jako „Na objednávku“ objednáváme u našich dodavatelů, dobu dodání si můžete ověřit telefonicky nebo přes livechat našeho e-shopu.
Kolik stojí doprava/poštovné?
Objednané zboží odesíláme kurýrem. Cena přepravy závisí na celkové ceně objednávky a hmotnosti objednaného zboží. U objednávek nad 999 Kč je poštovné při dopravě kurýrem zdarma. Cenu za dopravu uvidíte, jakmile zboží vložíte do košíku a najedete na něj kurzorem. Na vybraná balení krmiv nabízíme dopravu zdarma bez ohledu na hmotnost a cenu produktu.Doprava zdarma se vztahuje na objednávky v hodnotě nad 999 Kč, které neobsahují specifický produkt. Specifické produkty vyžadují dodatečné balení a dopravu (např. nadměrné rozměry, křehké a těžké).
Jak mohu zaplatit?
Nabízíme Vám 4 možnosti platby za zboží:
Do kolika dní mi bude zboží doručeno?
Pokud si objednávku vytvoříte v pracovní den do 11:00 hod., zásilka Vám bude vyexpedována ještě v ten den. Objednávky přijaté po 11:00 a o víkendech jsou vyřizovány až následující pracovní den. Dodací doba kurýrem je standardně 24–48 hodin od odeslání zásilky z našeho skladu. Pokud Vám zboží v tomto termínu nepřijde, neváhejte nás kontaktovat, poskytneme Vám podací číslo zásilky.
Jak postupovat při reklamaci zboží?
Reklamace vyřizujeme do 30 dní. Na zboží se vztahuje záruční doba 24 měsíců ve smyslu platných právních předpisů (pokud není uvedeno jinak).
Návod při reklamaci zboží:
Jak postupovat při vrácení zboží?
Kupující je povinen vrátit zboží v neporušeném stavu a hodnotě, v jaké zboží převzal, včetně kompletního příslušenství a pokud možno v původním obalu. Zboží je možné vrátit do 14 dnů od doručení zboží. Je třeba zaslat jej spolu s kopií faktury, doporučujeme doporučeně, (ne na dobírku) na adresu:
V průvodním dopisu nebo na kopii faktury je třeba uvést číslo bankovního účtu za účelem vrácení peněz.
Formulář na vrácení zboží naleznete zde: vf_odstoupeni_od_smlouvy_cs.docx
Mohu při vrácení/výměně zboží vrátit pouze část objednávky?
Ano, můžete vrátit i část objednávky. Pokud ji chcete vrátit, zašleme Vám zpět peníze. Pokud si chcete namísto ní vybrat jiné zboží, vrátíme Vám případný rozdíl mezi částkou nového a vráceného zboží.
Jak mohu uplatnit slevový kód?
Na naší webové stránce u produktů stále vidíte, kolik bodů můžete získat nákupem daného produktu a jakou hodnotu má Váš slevový kupón. Při objednávce více produktů se Vám tyto body sečtou. Kliknete na kolonku „věrnostní body“ a tam potvrdíte, že si přejete změnit body na slevový kupón. Poté Vám systém vygeneruje kód, který zadáte při další objednávce. Podle počtu bodů Vám bude odečtena adekvátní částka z částky vaší objednávky. Chceme Vás upozornit, že v případě zrušení této objednávky ztrácíte body, které byly použity, protože kód lze zadat, a tedy použít, jen jednou!
Kdy bude vyprodaný výrobek opět skladem?
Naše stránka je denně aktualizována. Doporučujeme Vám ji sledovat, případně si nastavit notifikaci e-mailem, kterým Vás po naskladnění okamžitě upozorníme na dostupnost žádaného produktu.
Kde si mohu uložit své oblíbené produkty?
Pod každým produktem najdete ikonu srdíčko. Kliknutím na něj si produkt uložíte mezi oblíbené, které budete mít přístupné v účtu, resp. na horní liště vlevo od košíku.
Domů